Det efterlängtade fyndet <3

GUUUD !, som jag har letat efter min after eight burk, fylld med brev från den "gamla goda tiden". Jag hade några väldigt trogna vänner på den tiden, som bombade mig med brev. Hannah, Åsa, Matilda, Camilla, Evve:) Idag är vi fortfarande vänner, men inte riktigt bästa kompisar som vi var då... " Carro du är BÄST! " stod det typ i varenda brev. Alla brev är lika söta och väldigt roande. Man kan läsa dem om och om igen, utan att förstå varför. Kanske har det att göra med ordvalen, eller så är det bara kul att fördriva tiden. Fast jag kan säga att jag älskar alla mina brev och alla som har skrivit brev till mig. Det var så kul när man var liten och allt var så enkelt. Då tänkte vi aldrig på betyg, gymnasium, killar höll jag nästan på att säga fast då skulle jag ju ljuga, heheee ;) Killar tänkte man ju på hela tiden.. ;>  Jag läste i ett av breven att jag och Hannah skulle bjuda Erik och Adam.R på middag, och det var i 4:an tror jag :O Middag!! Alltså vid den åldern borde man ju använda filmkväll eller nåt liknande. Kan fixa några bilder från min enorma brevsamling.. !

// Caaaarolin , ;*

Kommentarer
Hannah

Hahahahha, jag tror jag dööööör XD

2009-05-10 @ 12:42:54
Hemsida/blogg: http://haannahnyberg.blogg.se/
Matilda

Haha:) den var jätte bra ;D

2009-05-15 @ 23:34:23
Hemsida/blogg: http://maatildalundberg.blogg.se/
Pappi

Kom igen nu tjejen, det står still.

2010-02-12 @ 23:21:37

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort