- b-rrrrr it's cold!

tjolahopp!;>

Idag har jag solat.. som jag alltid gör då solen tittar fram!
En bekant till min far har börjat kalla mig "soldyrkarn"
Kände mig även lat, så gjorde ett bål program.. Man tränar magen.
Därefter satt jag 90 grader i 4 min. kul (y'
Sen träna jag magen lite mer :)
Den kan inte tränas för mkt. hah

Duschen, å sen började jag cykla till Emma!
Ända bort till Vernerslund.
Det var jobbigt i uppförsbackarna, men jag klara det:)

Vi bestämde oss för att cykla ner på byn,
å kolla på hennes lillebror som hade fotbollsmatch 

-->Kvartersfotboll, är suuuupergulligt att kolla på !!<--

Nu sitter jag framför datorn med en varm filt! 
Det är så satans kallt ute:/

VI är ganska coooola B-)



-------> tältning på tisdag, woppido! <-------

kysss


Kommentarer
Anonym

hahah! du som är cool isf..!;);D

2010-08-16 @ 16:38:03
Hemsida/blogg: http://emmaaabergdahl.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort