- smått å gott!;)

sista inlägget förtillfället:) 
tills det finns mer att berätta alltså!

Igår var jag med åsa-blåsa ett tag;)
Vi passade söta lilla theo, himlarns vilken gullunge han är!
Men iaf.. precis innan jag tänkt fara, så ringer åsa!
- du kan ju ta på dig ganska höga skor, så jag inte ser så lång ut!
Hahaha.. gullig hon är;p

Jag gjorde det, snäll som jag är.
Hade tänkt ta mina killerheels, men ändrade mig som tur var!
Vi gick runt överallt på byn.
Mina fötter brände, å gjorde ont. väldigt ont.
Jag är helt enkelt inte van att gå i höga skor.
Det som är så hiiiimla snyggt ;:D
LOVE IT!

lite bilder.. från åsa´s blogg ;)

lysandelinneflickan å theo:)

SNYGGGGT.. men AAAJJJJJ!

nu ska jag ut å sola, pusssss :))


Kommentarer
Tobiiss

niceiga skor x))

2010-08-15 @ 12:24:22
Hemsida/blogg: Åsa

Äntligen carro! Alltid lika kul när du uppdaterar;)

Anonym

tack allesammans!:))

2010-08-15 @ 16:11:32
Hemsida/blogg: http://carrosvan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort