- vart tog sommaren vägen ?

Skepp å hojjj !:)

Här hos Svanströms blir man väckt , tidigt på morgonen.
Värt att vara vaken nu.. då nästan alla ligger å sover.

Det är kallt ute och i mitt rum. Hela jag är kall.
På tisdag blir det tältning, undra hur fucking jävla kallt det kommer vara då?!
Måste söka fram min "helly hansen dress".
Den där fula.
Men väldigt varma.
För jag ska minsann inte ligga å frysa.
Nejnej, jag ska ha det varmt å mysigt!

Jag undrar vart tusan sommarn tog vägen.
Det small bara till, å nu är det höst.
--->Skolan börjar om exakt en vecka.<---
 
Depp.Depp.Depp.Depp
Har inte hunnit göra nå i sommar.. känns det som iaf.

Nu ska jag DUNKA musik, å städa mitt stökiga rum. BLÄ!



Låten kommer från en urgullig film!:)   "The first time" - har du tråkigt, ta å se den!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort