FRIENDS..

.. <3 ..

Detta inlägg tillägnar jag alla mina underbara vänner!
Ni vet vilka ni är <3333

"
utan mina vänner skulle jag vara en loser, utan ett liv.
Det skulle inte vara värt att leva om man ändå inte
hade någon att dela sina minnen med.

Jag älskar mina vänner och jag hoppas att
vi förblir vänner, vad som än händer.
Vänner är som levande dagböcker,
med oändligt många sidor.

Vänner finns för att förgylla ens liv.
Ibland orkar man inte bära en tung börda själv,
då har man sina vänner.

De hjälper en när man har det svårt.
Egentligen finns inga ord som beskriver
min KÄRLEK.. till mina söötnosar;* "

Love yooou.



Kommentarer
Anonym

:************************************* ,jag bryr mig inte om att jag kan bli sjuk, skickar ändå massa pussar till dig!:D heheh<3

2010-08-26 @ 15:53:51
Hemsida/blogg: http://emmaaabergdahl.blogg.se/
Anonym

haha ;)) du som redan är halvt sjuk, behöver inte vara rädd för att bli sjuk :)) ;*** ska inte smitta ner dig, promise <333333

2010-08-26 @ 15:57:33
Hemsida/blogg: http://carrosvan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort