jag är sjuuuk!

*host* Hallå! *host*

Lilla jag har blivit, ultramegafuckingjävla förkyld..
Jag hatar när man inte kan andas genom näsan.
Tur att det finns nässpray,
men dock så vill jag inte bli beroende av det.
Jag skyller allt på en enda person. Emma vet vem!

Det är så jävla tråkigt att sitta hemma hela dagarna.
Kommer vara hemma hela veckan.
Rolig första skolvecka. Jippppie!
Kommer missa bowlingen på fredag, som jag typ såg fram emot.

--->Det enda positiva med att vara sjuk är all glass som jag får käka:)<---
Annars skulle jag gärna byta med någon som vill vara sjuk istället för mig.

Jag kommer tråka ihjäl.
Inga bra filmer hemma.
Damp internet.
Trasig VHS.
.....

Jag saknar att få träna.
Jag kommer ligga hemma å bli fet.
Typ tappa alla mina muskler.
uuuuschhh.

Vill bli frisk. Nu. På. En. Gång.



då var jag frisk! eller..?     vig var jag då iaf:)


Jag hoppas alla sitter å tycker synd om mig <3

Pussåkram!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort