shopping.. i gallerian!

tjena tjena:)

Nu har jag påbörjat mitt andra gymnasie år ;>
Min klass heter fortfarande BF09, det är lite tråkigt. .
Tyckte vi skulle fått heta BF1a...osv 
Men aja.. i-landsproblem ni vet.
Dock så älskar jag min lilla klass.
Vi är dom bästa.

Vi fick sluta väldigt tidigt i måndags, så jag å emma gick på en liten shoppingrunda!
Jag hittade ett par jeans och en blommig tröja, med "puffärmar".
OBSERVERA..   handlade på kappahls barn-avdelning.
Lite piinsamt.

storlek  152.. inte 34 (170), som jag annars brukar kunna ha!

Jag vet att jag är liten.. men trodde inte att jag var sååå liten.. ;o
Emma erbjöd sig att hämta ett par i storlek 158,
men det behövdes inte för jag hade redan fått på mig strl 152.
Å vet ni vad.. Dom sitter helt perfekt :)
Emma blev gode chockad när jag sa att dom passa.
- Är du seriööös?.   hahah söt hon är ;b



Pusshej allesammans!;)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort