segra eller dö!

Tjena det är Carro.. igen, tråkigt va!?

Jag har lärt mig en supergrym attack, av ingen mindre än THUNDER!;)
Nu vill ni säkert veta vad jag har lärt mig.. elllller hur?
Alla som tänkte "NEJ FÖR I HELVETE",kan ju dra;)

Dock kan jag ju inte utöva denna attack, man måste vara gryyyymt erfaren!

Men i alla fall, attacken går ut på att:
Helikopterhooovra genom att använda armarna och slåss mot en genmanipulerad
bisvärm på en å samma gång, yeeah!

Tja! vill du smaka på en rotorspark i mellangärdet och önska att du aldrig vore född?


Anyyway, det var inte riktigt detta jag hade tänkt berätta för er..
Jag behöver nämligen hjälp. ENORMT mkt hjälp!!!!

Tänker så det knakar. MÖÖÖÖÖRKT hår, eller som jag har nu?
that's the question.


kanske nå sånt, eller varför inte äääännnu mörkare!


Pusshej, å komihåg. kan man inte spräcka nollan, så kan man alltid spräcka motståndar'n!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort