you can be the straw to my berry...

Tjena jag heteer Carroo. död!

Jag önskar att jag var lika steeencool som Thunder. Min idol!
The fiiiighting maasterman;)

Igår lärde han mig hur man gör DNA spiralsattacker med presicionsslagsteknik
och ljudvallssprängning med frontloben på en å samma gång, yeeaaah!

Det är nästan omöjligt att göra en sån attack.. men nog finns det ju nån som kan,
börjar på T..slutar på hunder!  just precis, Thunder han kan.

What goes around, comes around. absolut va!

Synd att man aldrig får se hur min idol ser ut. Men tror att han skulle kunna se ut söjn:

Thunder bara måste vara en blandning av dessa tre galna warrrriors! ;) siiiiiiiiick!



Kom ihååg!!
kan man inte spräcka nollan, så kan man alltid spräcka moståndar'n!..
det är inte peter nilsson som har sagt det..hehehh!!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort