en till tatuering.. ;)

Hallåhallååå ;)

Ibland kan jag bli helt peppad på att göra vissa grejjer! 
Det är något som rusar genom kroppen, och känslan är obeskrivlig. 
Just nu, typ alldeles nyss kom jag på att jag vill göra en till tatuering:b  

Den här gången har jag bestämt mig för ett latinskt ordspråk,
som ska få pryda min kropp ;)
Har inte bestämt plats än, men.. det kommer bli grymt!
Tattoos are awesome.

"så länge jag andas, hoppas jag"

Dum spiro, spero



På onsdag fylller blåååsan 17 år, grattis till henne!




Barso är glad och älskar sina jordgubbs tuggummin, som påminner om barndomen..



PUSS ALLESAMMANS;*


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort