skräckiiiiisar (y'

Rubriken säger väl det mesta skulle jag tro ;)
Jag har blivit helt galen.. från en rädd liten flicka som alltid gömde sig bakom kudden,
till värsta skräck-films nöööööörden! : o
Det hade nog ingen trott om mig, inte ens jag själv.

Just nu vill jag se fortsättningen på instängd, alltså instängd 2.

CEPEEEE..   här hade jag tänkt he en bild på filmen..
men tänk er rött som blod, en läskig kvinna å ett ännu läskigare monster!
Typ nå sånt ;)

Vill se den NU, NU, NU!

Det finns däremot skräckisar som jag ALDRIG skulle sätta mig å se. 
Iaf inte själv, och verkligen inte utan en kudde..  

Å det är stor skillnad på skräckisar och vidriga filmer!!
Instängd är en skräckis..  SAW filmerna är viiiidriga.. iaf vad man har hört.
Dem vågar jag INTE se, kommer aldrig se dem!


Puss å kraaam ;)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort