SOMMMAR <3

Heeeeeejn kan man kalla blogg-paus!

hade jag inget att skriva.. NU har jag massor.

För det första så längtar jag sjuuuukt mycket till ikväll,
det är nämligen innebandy ; )
och för att vara mer EXAKT.. "innebandy HELA sommaren"



Å för det andra så har jag börjat övningsköra.. har 7 månader kvar
innan jag fyller 18 ;)  så innan dess ska jag hinna bli mästare på
att köra bil, och även kunna masssa masssa teori grejjer!
Det klarar jag nog!


För det tredje så tog jag mitt allra första dopp den 4 juli 2010.
Dettta skedde i Påååååle, å varmt vare!;b


För det fjärde så har jag för nån dag sen spelat "arsle", för första
gången på mina 17 år som jag har hunnit leva!
Grymt komplicerat måste jag säga..   Men jag blir bättre å bättre!
Snart kanske jag är *host* profffs  (a'



För det femte så saknar jag barnen på dagiset.. saknar att bli kallad "fröken".
saknar när barnen kramade mig på morgonen, saknar att få lösa bråk.
saknar att trösta gråtande barn, å att få blåsa på såren.
saknar alla galenskaper som dom kan tänkas hitta på.
saknar att se dom sova, saknar att bara vara där!
JAG SAKNAR ALLT!


För det sjätte så såg jag Eclipse igår, å den var sjukt bra ;)
Tror det är bland den bästa dom gjort, 
å Jacob ser alltid bra ut
när han inte har nån tröja på sig.. hehe
Juste, SPANINEN vidare till VM Final   Yeeaah <3

Det var nog allt för idag :D

Slänger in en gårdagens, å sen ger jag mig ut på vägarna!


PUSSS


Kommentarer
Åsa

Kom igen Carro! Uppdatera;)

2010-07-16 @ 11:54:32
Hemsida/blogg: http://llookk.blogg.se/
Hannah Nyberg

snyggcarro :)

2010-07-16 @ 16:26:43
barso ; >

haha, du kan va snygg hannnniii ;>



jag ska ååååsa, göre nu på en gång :D

2010-07-17 @ 17:22:30
Hemsida/blogg: http://carrosvan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort