booooring!

jag har tråkigast på heeeela jorden!
tiden går i snigelfart ju, vill att den ska bli 18.00
Brännboll på timmersvansen!;)  det är bara att joina!

Förresten, jag klarade att springa 2 varv på åsen!
vet ni en grejj, jag är gode bra på att få 5 km låta som 5 mil (a'
Men nu vet jag att det inte är nå fel på min vilja iaf..


Jag tycker fortfarande och kommer alltid att tycka,
 att det var fel låt som vann Eurovision songcontest 2010..

Här har ni låten som egentligen skulle ha vunnit!  LOVE IT!;*




Btw: så åt jag nyss mumsig mat och snart blire efterrätt..  marängsvischh;))
LOVE THAT TOO!

Men..hur ska jag fördriva 2 timmar på bästa möjliga sätt??


/ en uttråkad carro ;)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort