dagis is FUUUUN!;)

Här har det varit ett litet blogg-break!
Ganska så skönt.. har varken haft tid eller ork till att skriva..
Å nu har jag massor med saker att berätta, men allt kommer ni tyvärr inte få veta ;)

Ingen dag är den andra lik!
Stämmer till 110 % ;)

Barnen på dagiset är lika sööta, jag smälter fortfarande då jag ser dem!;p
Får inte glömma nämna hur söta diskussioner de kan ha med varandra, ojoj!
Man står bara å lyssnar, och skrattar en hel del för sig själv.. hehe

Kan inte fatta att jag missat "dagis-tiden". :o
Jag var den där typen som grina hela dagarna..  "mammas flicka"
Så jag fick spendera den egentliga "dagis-tiden" med mormor, jiihoo!

Första veckan hann jag få ögoninflammation och bli förkyld.. jag skyller på barnen!(a'
Men, men.. det som inte dödar, det härdar!

Idag har jag varit med om en hel del;)
Barnen börjar verkligen fästa sig vid mig, klänger å berättar hemlisar. osv..

En kille stod och RÅ glodde på mig.. kunde inte göra annat än å skratta!
Han rörde inte en min, så frågade varför han kollade på mig.
Han svarade inte, så fick fråga igen.
Då var det som att han vaknade ur sitt "brb-läge", å sa: Du är tokig.
Tack för den!;)

Nu får jag då iaf uppleva det jag egentligen skulle upplevt för hmm.. ca14år sen!



Slänger in en gårdagensbild på carro liiiiiiin å säger pusshej;D



Sugen på att bli blond.. should I bleka det?=)



/ C





Kommentarer
Emma

haha, iblnad är barn bara för söta! ;D

2010-06-23 @ 16:12:12
Hemsida/blogg: http://emmaaabergdahl.blogg.se/
ElinÖ

ååh, du är så fin i båda. Men du passar verkligen i blont! och det är ju lite mer somrigt;)

2010-07-01 @ 22:48:27
åsa

vad bra, när ska du börja blogga igen då?;)

2010-07-05 @ 13:01:08
Hemsida/blogg: http://llookk.blogg.se/
carro ;>

Elin: tack ;) nu har jag ju en blandning av båda!



Åsa: IDAAAAAG ;D

2010-07-08 @ 16:49:38
Hemsida/blogg: http://carrosvan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort