I believe.. in..

Sovit gott? ;) ... det har jag!   drömde en knas dröm, kommer inte ihåg den längre..
men att den var KNAS det kommer jag ihåg!!

Jag glömde uppdatera igår, sorrrrry!

Men detta hände:
När vi spela brännboll vann MITT lag, fattar ni, MITT lag vann!!!;D 
Vi var ett toppen lag iaf, som kämpade på!

Efter det följde Emma hem till mig, å i väntan på en annan kompis så
spelade vi super nintendo , så jävla grymt spel. Eller så är det
den som spelar som är grym, dvs JAG!;)
Emma spelade ju också, men man kan inte riktigt kalla henne grym!;b
Jag guideade henne genom banorna i spelet!
Kan det ju som utantill, jag är en tv-spels nööörd : )
Men super nintendo är värsta nostalgiiii spelet, gammalt å cooolt!



Soooo Carrro styyyle ;)


Idag är det Sveriges Nationaldag!
"Du gamla, du fria, du fjällhöga nord...."




Lånad från gooogle..


Nu ska jag göra något vettigt, tjingpling: ))


Kommentarer
Emma

jag var ju grym!:O ;D

2010-06-06 @ 12:50:16
Hemsida/blogg: http://emmaaabergdahl.blogg.se/
barso ;>

okej, lite grym; )

2010-06-06 @ 12:54:58
Hemsida/blogg: http://carrosvan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort