Ja é inte bitter... ellller???? : o

Gud vilken härlig dag!; )    Jag är så himla glad..oops.. mena ARRRRRG!
Dagen började helt enkelt på sämsta möjliga sätt..
Höll på att missa bussen imorse.. jag måste vara världens största fail.

Klockan kvart över 6 har jag redan valt kläder och fixat klart mig ;) (jag var snabb)..
Hade inte tid att slå på datorn, så jag kunde lika gärna "snoooza" ett tag.
Kollade på klockan var och varannan minut för att jag INTE skulle behöva stressa till bussen..
När klockan visade 06.36, hade jag bara tänkt blunda i EN MINUT till.. vilket i det
här fallet "råkade" bli.. få se nu 11 minuter :O
Hann räkna ut att jag endast hade 3 minuter att ta mig från sängen till bussen :o
Å vet ni vad! ?  JAG HANNNNNNN PÅ 3 MINUTER : o : )
Kalla mig Superwoman (y)
Jag som inte hade tänkt stressa.. ;/

Aja.. nog om det! 

Väl framme på sklan får man ju vänta flera år innan man börjar..
och idag for jag till skolan för att veta 2 betyg, sen hade jag i princip slutat.
Fatta så jävla arg jag blev, är fortfarande arg.
Hur kan jag vara så himla puckad?

Imorn blire då FAN ingen skola!!




Ska kolla på karnevalen istället ;)



Från höger: Jag, Emma å, Bl(åsa)n, Evve, Sharre-barre ;)

Gamla minnen <3


Nu ska jag sura lite mer.. hejs/ Bittra - Barso ;>








Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort