jag vill vara din verklighet..

Varför har inte jag sommarlov : o ?  skulle ge vad som helst för att få det!;)
Vi gör ändå inget på skolan.. drygar, fikar..

Bara ett exmpel på vad vi gör.. Igår:
Kom jag till skolan kvart över 10.
Vi spelade brännboll, åt lunch och sen spelade vi kubb.
Klockan 13.00 var dagen så gott som slut!

ojojoj!

Idag:
Kom till skolan ungefär samma tid, kvart över 10.
Hade ingen svenska så fick vänta tills klockan blev 12.20.
Det blev alltså några timmars väntan..
När klockan äntligen visade 12.20, började vi traska till
retrocafét, som ligger på andra sidan Boden.. (Kändes det som iaf)..
När vi väl var framme så var det fikatiime, mumsigt;)
Men.. vi fikade, sen for jag och Emma till bussen.
Vi hade det gaaanska så stressigt!

så om jag sammanfattar det hela! Vi for till skolan för att fika, yippikaayey *****..




ett år sen.. tiden går fort!

PLEASE!  GIVE ME SOMMMMMMARLOV : ))


puss å kraaaam ; )


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort