karneval å annat påhitt ;)

Gick och la mig med ett leeende på läpparna,
för jag visste att jag inte behövde fara på skolan idag ;))
SÅ idag vaknade jag och var HAPPPY!

Idag är det exakt ETT år sen våran gamla klass var med i karnevalen!
Det är faktiskt något man saknar, det var såååå kul ;)
Inte för att skryta men.. vår klass var typ JÄMT bäst! (y'
Förra året var vi livscyckeln.. himla naajs!
Jag fick vara mamma å evve pappa, hihi..

Ska se om någon klår våra ideér.. men tror ju knappast det;)

EN somrig carro!



Efter karnevalen, ska jag... vänta nu.. kan inte säga.
Det är TOPSECRET!

Kommer berätta sen, men inte just nu;)



Saraaaa, har fått mig att börja lyssna på några grabbar från Timrå!
Nasty North ;))




Drar på byn, ciiiiaaaaao.. Barso;>


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort