.. Running wo(man)..

Men godmorgon alla monsterdiggare ;)
Härligt väder idag, fast skulle varit toppen utan blåsten!

Idag väntar lite skojjiga grejjer:

Springa åsen med sharre. Med vår vilja så klarar vi nog 2 varv; )
Brännboll ikväll, vet dock inte vilken tid. Måste kolla med blååsan!
Mellan åsen och brännbollen får jag väl hitta på något skoj!
Öppen för förslag!

Måste verkligen springa bort allt jag käkade igår!
Typ 1 ton socker sammanlagt : o



Brännboll är kuuligt, även om JAG suger på det!


EN bild säger MER än tusen ord ;)

Kommer typ vara såhär slut efter vi har sprungit...



Dags att göra sig klar då : )


Hej då, lill-tå ;*


Kommentarer
Emma

du är inte ensam om å va sämst på det..;))

du! ta en titt på min blogg. int fick jag ju den där saken i nån färg..:(

2010-06-05 @ 12:06:41
Hemsida/blogg: http://emmaaabergdahl.blogg.se/
barso ;>

nae, verkligen inte ,) hihi!

okej, men kom nog på vad jag gjorde för fel!

2010-06-05 @ 14:57:24
Hemsida/blogg: http://carrosvan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort