sommarjobb ; )

Nu har man börjat jobba, himlaskönt att göra bort det i början av lovet ;D
Fick ett gode roligt jobb, ska vara med småbarn i 3 veckor!
Första dagen är avklarad, och det har hänt en hel del skojiga saker;p
barnen är enormt söta, man smälter!

Skulle kliva upp 20 över 7 imorse, eftersom jag börjar 8;)
Men mamma väckte mig 7 och jag var så himla trött,
det första jag tänkte var:
 " asså, varför väcker hon mig nu?, har ju sommarlov.."!!



Jobbar typ på IDET och i LYAN (då barnen har sovstund)!
Idag har jag ätit granris.. blev mer eller mindre tvingad att äta det..
Blev kallad elefant, för mina öron var så stora..
Å mina målade naglar var inte coola, man skulle tydligen ha en "LILLA MY"
toffs om man ville vara COOL! : )
Råkade lova ett av barnen att jag skulle ha en sån toffs VARJE DAG under tiden jag sommarjobbar.. ; o
Har också fått många nya namn.. Gregoli Legoli, Lollo, Crakolin, Cradolin,.. osv.. =)




HOHOHOHOHO .. EN Gregoliiiii!



PUSSILUSSSSSI!;)

I like yooououuou..


Kommentarer
Åsa

Hur går det med sommarjobbet?;)

2010-06-15 @ 22:45:43
Hemsida/blogg: http://llookk.blogg.se/
Åsa

Hur går det med sommarjobbet?;)

2010-06-15 @ 22:45:58
Hemsida/blogg: http://llookk.blogg.se/
barso ; >

det går topppen bra :D själver?

2010-06-21 @ 21:43:36
Hemsida/blogg: http://carrosvan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort