UNDERBART!;))

Paddlingen blev awesome, trots det förbannade regnet! ;p
Jag hade ställt in mig på att det skulle bli strålande sol, och att man skulle komma hem med världens bränna..
Så blev det ju inte.. men regnet var inte så dumt faktiskt!
Jag och Emma hade det mysigt i våran kanot och vårat teamwork var ju toppen(y'

När Emma-lo och Linnéa kom ikapp oss, började allsången.
Vi sjöng (skrek) så väldigt vackert så att det ekade i skogen..
Sen blev det nån tävling om vem som kom fram först,
"PADDLA, PaDdLa"  skrek både jag och Emma för att komma in i rätt stämning;)

Bilder från idag :)













Kommer bilder och troligtvis nån film på facebook.
HÅLL KOLL! :D


Det är GÖTTT å LEVA! - annars kan det kvittta.. wihoo

puss


Kommentarer
Emma

ojoj vad vi ägde, hehe!;) :D

2010-06-04 @ 10:45:56
Hemsida/blogg: http://emmaaabergdahl.blogg.se/
Anonym

men jaa!;) typ bäst på stället;)

2010-06-04 @ 14:44:33
Hemsida/blogg: http://carrosvan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort