4 timmar senare;)

Nu är man hemma och såklart satte man sig vid datorn, nörd som man är!
Jag kunde inte hålla mina tassar från datorn, den har en sådan enorm dragningskraft så det finns inte;o.
Vet ni hur gott det är att drick vatten med sugrör? om inte, så måste ni prova!!!

"HELIGA MAKAROOOOONER" skriker carro(jag alltså). När vi åker nerför kanis på en madrass, eller rättare sagt två. Fy bubblan vad snabbt det gick, jag skojjar inte då jag säger att mina kinder fladdrade. Yippikaayeeey ;)

Nu ska jag TAGGGA som fan inför match. VI (TAIF) ska ge Bodens IBK en match de sent kommer glömma, hehe;)
Fast nu ska jag inte bli alltför självsäker, men man måste ju hoppas på nånting i alla fall.. och jag hoppas, tror, vill att vi ska VINNNNNA;D



Jag är en riktig friluftsmänniska;))))

godnattt era sötiiiisar som läser.. puessen å kroamen ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort