Glaaaad och allmänt biff!

Det är två ord som beskriver mig väldigt bra just nu. Jag kunde inte ha beskrivits bättre än så faktiskt.
Ni kanske vill veta varför jag är glad?. 
1. Jag har lyckats göra klart ALLT plugg innan skolstarten.
2. Skola imorgon. (5veckor sen jag sist befann mig i skolan)
3. Fått i mig sooocker;)
4. Det är en helt bra dag!

"allmänt biff" det är ett udda uttryck måste jag säga, men ändå ett helt perfekt uttryck just idag.
Har tränat styrke idag, eller för typ 1 timma sen. Så nu är jag biff, eller kommer bli i alla fall.

Nu sitter jag här helt hyper och pepp på skola. Längtar till specen. Grymt kul och grymt härligt folk;)
Träning imorgon, längtar som tusan!;)  vill springa av mig energyyyyyyyy ;D




Nu ska jag feeeeeta i mig en fruktsallad <3 PUSSSS!
P.S glömde säga skååål, har ju slagit blogggrekooord;D

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort