Godmorgon SUNSHINE!;)

typ strååååålande bra väder idag. Har just ätit frukost och fick dricka min Oboy med sugrör, jäkla blåsor:@
Idag ska jag, eller vänta.. idag ska kanske jag, Emma Å, Sharre och Åsa blåsa hitta på något.
Det var då i alla fall min och Sharre's plan, får se hur bra vi lyckas med den.. heheh,.

Det var något mer jag skulle berätta..   fasiiiken säger bara ALHZIMER.
Men shit my god, ofta man bara kan glömma bort saker så här hipppsvipps;o
Ajja, jag får ta det i ett annat inlägg. By the waay.. Nästa inlägg blir mitt rekord. SKÅÅÅL. =)

Undra om man skulle ta och bjuda på en bild,
SOMMMMMMMAR <3  eller det var nog vår, men språlla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort