All I need is sooooovmorgon!

Allt jag hade begärt idag, var en sovmorgon.. elller att få sova tills jag inte orkade sova längre.. Det hade räckt för att den här dagen skulle bli perfekt! Men tror ni man får som man vill här, nääe.  I alla fall inte idag, när jag ville sova som mest. Först vakna jag i ett ryck och trodde att jag försovit mig till skolan, men hallå det är ju lördag.. När jag kom på att jag skulle få sova längre fick jag ett glädje rus genom hela kroppen. Men klockan 9, var glädjen helt bortblåst. Jag blev väckt och tvingad att städa mitt rum. Det var typ inte ens stökigt, bara dammigt. Inte fick jag snooooza heller.. "carroooo, kliv upp NU".. Dem orden studsade runt i min tomma skalle..  


Nu sitter jag bara och drygar, vilket resulterade i att jag skrev det här inlägget

Jag vill ha socker, massor av socker. Vill rulla fram. Vill bli glad. Vill bli pigg. Vill sova. Vill baka. Vill ha dig.
Vill inte tänka så mkt hela tiden. Vill vara någon som duger. Vill inte vara mörkrädd. Vill betyda något. Vill inte bli sårad. Jag vill masssssor!;)


Hugs and kisses / Barsooo ;>


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort