assså.. what are you looking for?

Det blev inte många timmars sömn inatt, vet inte varför jag var vaken så länge.. var inte ens värt det ju!!
När jag väl lyckades ta mig upp ur sängen då klockan ringde fick jag syn på världens sämsta väder.. ville bara lägga mig och sova igen! Ville verkligen inte springa på specen :o  

vi var mesigt lite folk som for å sprang en runda ute i det roliga vädret!  Jobbigt värre.. Å när vi kom tillbaka alldeles blöta å flåsandes, tänds en lampa ovanför Emmas huvud: )  "nu kan vi köra styrke".  Så utspridda på golvet och på bänkarna i omkl rummet gjordes det situps, tåhävningar, armhävningar.. allt du kan tänka dig!   Sen blev det även lite tävling i att sitta 90 grader mot väggen, Linneá vann med sina 3, ?? minuter. Hon är staaaaark ;) fast det är ju jag med(a'     frågan är ju:  kommer jag orka fara på core ikv?: o

Har varit tjuuuuuvar hos oss inatt, å jag har inte vaknat nå, inte ens hört nåt utanför mitt rum.. läskigt.. nu är min bror iaf på "spöa skiten ur dom jävla asen" humöret.. ;o;))   Hoppas verkligen dom åker på däng!


En gårdagens ;)   gode så ego : o
 


I'm looking for someone like YOOOOOU ;);*


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort