mors dag!

Idag.. sov jag till klockan 12. Snacka om att få sova ut :))   Började direkt pyssla å mixtra med ett mors dags kort till mamsen!  men några minuter över 12, frågar min syster om jag ska följa till mormor. Å vem tackar nej till fika, inte då jag :D:D:DD  men kruxet med det hela var att jag inte hade hunnit tysta min hungriga mage, och hade inte tid att äta nå ordentligt så.. min frunch bestod av en banan och ett äpple. Inte mättande alls! 

Tur att mormor hade massor av gott fika. Kände mig som värsta tjockisen. Vräkte i mig av alla godsakerna (a'  Fast egentligen så blev jag ju inte mätt av det heller, så kl 15 åt jag en sen lunch.. GOTTTTTT var det!  
Så nu är jag mätt å gla'. Later blir det grillat, och det kan man inte äta utan farbror perras berömda BBQ sås.

JAG ÄLSKAR MIN MAMMA!<3  även om jag kanske inte visar det så ofta som jag borde..




Sovmorgon imorn, å typ hela veckan ;))) YEAAAH! 

Pussiluss/Barso;>


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort