Trött, och snart TAGGAD på innebandy!;)

Blir så himla trött av att åka buss...  är tråkigt less på att stiga upp kl 06.00, bara för att hinna med bussen:/
Idag hade vi dock sovmorgon, typ sällsynt, for till skolan för att se en film, å lösa en uppgift om några familjer.. 
kändes ju topppen! (y'

Woooschkadoosch, mina slingor blev faktiskt ganska bra;)

Sitter just nu å sväller med godis, ska ju träna ikv ;p   Jag är grymt TAGGAD inför den sista? innebandyträningen, eller vi spelar bara men det är sjuukt jobbigt:o:p  ibland måste jag till och med efterlyysa min kondition! 

Imorgon blire... fys/kondition med specen.. är så sjukt otaggad som det bara går att vara!  Det är så jobbigt..    men smärtan jag får i kroppen är väl ett tecken på att jag fortfarande lever?=p


Puss å kram skumbanan! <3
Carrrrrrro 'aka' kritan

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort