don't give up, you will make it.

Musik är bland det bästa men även bland det sämsta som finns.
-
Varför är det bäst då?
Enkelt. Är man helt depp å lyssnar på en asbra låt, där
dom sjunger så himla klockrena saker, så får man lixom
ny energi.
Ny kämpar vilja.
Man blir en ny människa typ.
-
Varför är det sämst?
Det finns ju låtar som gör en glad, å bara allmänt stark.
Men så finns det ju dom här rackarns låtarna som gör
att man blir så där jävvvvvvla deppig.
Bra låtar, men med deprimerande text.
Själv är jag jäkligt bra på att lyssna på just såna låtar ;o
-
Håller ni med?  elller är jag ute å går på hal is... ?
-
Imorgon åker jag till Kalix med laget.
Vad ska vi göra där?
Kan med stolthet säga att vi ska spela DM.
Kommer nog bli riktigt awesome, det ska jag å alla andra se till;)
Dock känns det inte lockande att tilbringa helgen i Kalix.
För jag menar.. vad finns det att göra när man INTE spelar match?
-
Nu ska jag börja avrunda annars orkar ni inte läsa, hehe..
SVAR till: anonym om: innebandy-armbanden!
Jag vet inte vars man kan få tag i dem, tycker själv
att dem är sjuukt coola. VILL HA!
Men har för mig att märket var.. Victoria design?!.
-
Det var allt från mig, pusshej!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort