don't let it go to your head!

tjenixxen sixten!
-
det har varit en ganska tråkig torsdag.
även om det var hur nice som helst att inte behöva fara på skolan;)
fick göra en "egen träning" hemma, ist för idrotten!
men annars har dagen bestått av dator,dator, dator.
SERIÖST.
jag har inget liv.
-
imorgon ska jag ut i skogen med klassen.
vi ska bygga ett vindskydd, å lära oss hur man gör upp eld.
superduperkul!
-
på kvällen blire bio, med några söta å helknäppa brudar;)
I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR!
-
TAGGAR inför match på lördag;)
-
KOM Å KOLLLA!
13.00, sporthallen.
-
Dagens outfit.

jacka: ellos, 399:-
tischa: nån butik på gotland. 99:-
jeans: dcate, stadium. --
skor: din sko. (present) --
ring: lindex, 39,50:-
-
OVER AND OUT! ;)


Kommentarer
Tobiss

om jag it måste städa så kommer jag förbi :)!

2010-09-23 @ 21:51:12
Hemsida/blogg: http://tobiss.blogg.se/index.html

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort