SÖRBYN 2010!

Tjabba, ett tag sen sist nu va!?

jag har inte haft tid att skriva.
finns så mkt annat att göra.
bloggandet tar bara en massa värdefull tid från en.

jaja. jag ska fatta mig väldigt kort.

den här veckan har varit helt awesome;)
SÖRBYN 2010, är helt klart en av de bästa grejer jag varit med om i år!

STUGA 5, är helt enkelt dom bästa!
vi är bäst på att misstolka också.

Jag skulle flyga flygplan med emma.
ALLA vet nog hur man gör det.
Emma var underst å jag överst,
å sen mitt i allt höll jag på att ramla ner från hennes fötter.
Emma skrek: "DU GLIDER, DU GLIDER UT".
Hahahhahaa..


Vi skrev en låt, här kommer den:

vers.

Alltid har vi roligt för vi är ett riktigt gäng.
När det är julafton, så ligger vi i vår säng.
Febern den stiger upp mot månens sken,
men det gör ingenting för vi är stuga 5.

refr.

Om ni vill såga oss får ni gö' det här och nu,
men om ni inte kan får ni låna vår fogsvans.

melodi: drängarna - om du vill bli min fru!


bloggen vill inte funka ordentligt nu.
så det blir en gammal goding att titta på iaf!
KOLLA PÅ FACEBOOK!



raaawr,.. typ så heta är bilderna från sörbyn ;)

PUSSHEJ!



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort