stay the night!

TJOLAHOPPP!;)
-
det är tisdag, och en bra sådan.
idag har jag införskaffat en hel del.
den här innebandy säsongen kommer bli helt awesome.
-
Har äntligen köpt en ny innebandyklubba.
Min lila dröm.
Den är min.
-
Unihoc BADGE curve 1.5 29.

-
jag flörtade till mig ett par nya skor ;)
 det blev dom nyaste adidas stabil s. 
så nu kommer jag springa snabbare än vinden.
å för första gången så köper jag typ inte för stora skor.
tur man har en mamma å pappa alltså, hihi!
-
sen var jag på humör för att köpa en ring.
Köpte den MINSTA som butiken hade.
-

-
KISS AND GOODNIGHT!


Kommentarer
Anonym

trååkigt nice klubba de där ;>

2010-09-21 @ 23:59:33
Anonym

Ja det är tur att du har Mamma & Pappa!

2010-09-22 @ 09:23:13

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort