tusen tankar och lika många tårar....

jag blir frustrerad och ledsen när jag läser om svälten i Afrika.
visst har den alltid funnits där, men att barn, små oskyldiga underbara varelser ska drabbas.
det går inte in i skallen, det gör ont i hjärtat.
-
jag önskar att världen var mer rättvis.
vill skänka allt jag äger å har till dom.
skulle sluta äta för deras skull.
-
men vad hjälper det om bara jag gör något?
FAN!
vilken jävla värld.
-
Pallar den inte.
enough!
-
det gör så jävla ont.
blicken.
den är tom.
den är inte fylld med lycka å glädje.
vilken framtid
?
-
jag har funnit mitt kall här i livet!!!
-

Kommentarer
Anonym

såg på fb att du hade en sånhär "grå kanada huvtröja" vars har du köpt den? :)

2011-08-26 @ 22:51:51
carro

tröjan har min lillasyster köpt på "älvsbymarknaden"! :)

2011-09-11 @ 12:55:05

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort