blod, svett och tårar.

brutalt. men så äre att vara PRO!

träningsvärken är något utöver det vanliga.
jag brukar gilla känslan. man får känna att man lever.
men nu är det riktigt tvärtom.
det är en olidlig smärta som rusar genom kroppen.
varje steg, varje rörelse. det gör ont.

men, nu ska vi se det från den ljusa sidan.
efter den här brutala träningsveckan, som efter ikväll is OVER:) 
kommer vi alla bli små THUNDERS,  som krossar allt som verkar fientligt!



16 januari  är det upp till bevis.
kommer vi springa snabbare än ljusets hastighet?
kommer vi kötta allt som kommer i vår väg?

jag vet inte.. spekulerar ju bara;)
Men efter ikväll kommer jag ha en helt annan åsikt.
taggar inför att bli som, the man - the myth - the LEGEND!

*trumviiiirvel*
THUUNDER

KLART vi kommer springa snabbare än ljusets hastighet.
OM Thunder kan, så kan vi! <--------
HEELL YEAH,
att vi ska köttta.


EN ENDA träning kvar, å sen får jag vräääka i mig godis. Läääängtar!



Komihåg! kan man inte spräcka nollan, så kan man alltid spräcka motståndar'n.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort