jag är gode awesome...

..och ganska seg.

Föööörfaaaen, det är ju 2011!
Undra om man ändå skulle ta å göra det här till DET BÄSTA ÅRET EVVER!
Får fortsätta fundera över det, eller så frågar jag vad thunder tycker.

Mitt nyår spenderades med übersötatjejjer, så ja. behöver jag säga nå mer;)
Mohahhaa.. måste berätta vilket löjligt nyårslöfte jag fick för mig att ha.
3 mål per match, 3 jävla mål..   HA-HA-HA.  
Jävligt synd att jag inte heter THUNDER.

För jag menar.. för honom är det ju som en söndags promenad i parken.
Bara gilla läget, och inse att jag heter carrrooow och är minst lika grym som thunder.
Jag är jag. Kan inte vara nån annan, för alla andra är ju redan upptagna. 



Nu har jag spekulerat lite väl mycket, vi hörs hej!
HEJDÅ 2010 och ´chachaaaa 2011.  NU SKA VI HA KUL;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort