material girl.

Hemma från en lång och svettig dag på hallen.
Dra mig baklänges vilket tempo småpojkarna hade.
Just nu. Har jag lite tinitus. TACK kära visselpipa!

Idag fick jag även en.. hmm.. vi kallar det present, av Carro;)

Tror det var första gången jag fick ett par örhängen.
Längtar tills jag kan använda dom. Tack Carro!


Orättvis bild! Men jag diggar dom som är närmast. Massa BLING-BLING!

Snör även in en bild på min nyklubba.
Jag tror på kärlek vid första ögonkastet! Gör ni?;)



Tror Thunder skulle kunna bli ganska farlig med den här i sina händer..

Pusshej!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort