nothing's gonna stop us now!

Men tjenatjena.
Det var ju inte igår. he-he

Har pluggat non-stop flera dagar i rad nu.
Snart tar ju lilla jag brumbrum korteet;)

5 februari, så är det 18 år sen jag kom till världen.
Det är liksom galet nära.
Önskar att Thunder kunde dyka upp och fira mig.
Fyller ju trots allt 18.
Blir en stor flicka!

PAAARTEEEEY!
Jag har redan mixat ihop en perfekt outfit i min hjärna.
Snart finns den i min garderob ocksåå:)



J a g ä r v ä l e n a n i n g t a g g a d i n f ö r f e b r u a r i ! : ) Puss!


Kommentarer
sharon

oh yeah, Blir snyggt det där alltså!!;)

2011-01-28 @ 13:58:04
barso;>

det blir det!;) dock snyggare på nån med större hylla!

2011-01-28 @ 19:35:40

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort