shopping in my heart..

Hejhej, fröken slöööösa is here:)

Ibland är det så jävla skönt att bränna pengar.
Visst.. klart det svider lite i plånkan.
Men whateevvvvvvver.
Nya kläder.
Nya skor.
Ny innebandyklubba.. (för tredje gången)
Presenter.
UNDERBART!

Dagens shopping i Ltown, blev mer än lyckad.
Just nu kan jag inte finna dom rätta orden som beskriver hur lyckad den blidde.

Kommer kanske bilder någon dag framöver. Ha lite tålamod va;)

IKVÄLLL, är det race i kanis. Men inte vilket race som helst.
Det är nämligen MADRASSRACE på proffffsnivå;)
Japp ni hörde rätt. "proffffsnivå". Galet cooolt va!

Jag räknar med att komma hem precis så som jag far. Alltså i onepiece!


Ha de gött igelkött!
Ni kommer väl ihåg det jag (fast egentligen, peter nilsson) alltid brukar säga..?

P U S S på en speciell person;)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort