allt kom som på en gång ju!

18 år *smack*, sa det så fick man körkort.
inte mindre än det så jobbar man hela sommaren också.

att köra runt i en bil alldeles själv, utan en förälder, och att sen
sitta i kassan på Ica, där man en gång sett andra sitta när man var liten.  - allt känns så vuxet

tänk vad ett år kan göra så stor skillnad.
17år, utan körkort och jobb i typ 3 veckor. 
man hade inte så himla mycket ansvar då. 
nu ska man ha ansvar över allt. Tider, handlingar, allt! 

jag hoppar lite från det ena och det andra, men måste bara få berätta
om dagens största fail på jobbet. by ingen mindre än JAG SJÄLV!
en kund handlar en massa å sen på nå konstigt vis, råkar jag knappra in
att hon köpt 472 st majonäs
att betala : 8109 kr,  hoppade helt plötsligt upp på displayen. 
paniken, ojoj, den var inte nådig. alla gör dock fel, sköööönt!

NOBODY IS PEEEEERFECT!



hey, jag diggar dig.. nej menar MIG! hoho.. ;)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort