E-TYPE!

Jag har varit borta ett tag nu, haft en massa jäkla bekymmer.
Att bli dumpad är inte det roligaste, nästan det värsta, det vet jag nu!
Att vara vänner kommer bli tufft, men jag ska försöka, i will do my best!
Pojken kommer alltid ha en plats i mitt lilla hjärta, så är det.
Jag är ingen hater, i will see him later..

Därför bestämde jag mig för att ha jävligt kul. Bara glömma allt.
Leva i nuet och inte ångra nånting!  UNDERBART!

NO FEAR!

Farmen levererade som vanligt, man blir aldrig besviken.
Jag och åsablåsa, black and white - dreaaaam team! Ägde totalt!
Jag taggar om till drängarna nästa helg.
Totally azuuuM!

så en ny start krävde ju såklart en ny hårfärg.









peace!

Kommentarer
..

Nog saknar man

2011-06-12 @ 19:01:33
carro

saknar vad?

2011-06-13 @ 10:52:06

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort