"När man är kär känns det som att hjärtat pussar kroppen"

Barns tankar om kärlek!
Barn är allt bra underbara små varelser.

Jag skrattar varenda gång jag läser något som dem har sagt!
"När jag inte får den jag är kär i, blir jag inte ledsen, för jag är turk" cigdema 7år.

Jag förstår liksom inte vars dom får alllt ifrån.
Vissa grejer är helt supersmarta, som rubriken!

Man borde lära sig lite av småkrabaterna.
Dem är ju förtusan helt poetiska!



Ben kan man springa med.
Man kan springa bort från alla bekymmer, eller
man kan ju iaf försöka. Dom kommer ikapp en!


Jag ska ut och springa, springa för allt jag är värd.
I like it! ska bara glömma verkligheten för en liten stund.
När jag stannar så kommer allt tillbaka ätandes på min näthinna.
Men jag är inte svag. No-no!

Over and out, bitches!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort