one day you'll be fine!

Nån dag kommer allt bli bra!

Jag längtar, mitt hjärta längtar efter att få bli helt.
Jag vill inte att det ska gå sönder igen.
Hur ska jag nu kunna lita på nån?

Jag saknar en hel del i mitt liv just nu.
Saknaden kan vissa dagar vara helt brutal.
Ni anar nog inte hur brutal den verkligen är.

Att sakna kan vara fint, det kan betyda att man längtar efter något.
Då är det bara underbart att man kan sakna något eller någon.
Men när det inte riktigt går att längta efter nånting som man saknar, då gör det ont.

At the moment, så finns bara den brutala saknaden hos mig.
Den vill inte försvinna, inte än.



Jag försöker att LE, varje sekund, varje timma, varje dag (!!!!)



Thunder är en redig karl som man kan lita på i alla lägen.
Han finns där och han sviker aldrig, never!
Han tar fram det bästa i en, som det ska va, tjaaa!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort