2012

2011 gick alldeles för snabbt, livet bara rusar förbi.
Jag har varit med om underbara och tråkiga saker.
-
Allt har stärkt mig som person.
Har jobbat på ica och tjänat egna pengar,
pengar som jag kan vara stolt över.
-
18 år var jag när jag skaffade min allra första pojkvän,
och nu är jag snart 19. Han är fortfarande MIN!
-
Jag älskar mitt liv och alla runt omkring mig.
Mitt nyårslöfte glömde jag liksom säga på nyår,
men det är i alla fall att jag ska bli en livsnjutare.
-
Man vet aldrig när livet tar slut,
därför ska jag leva varje dag fullt ut.
Ska inte behöva ångra mig när jag är gammal för att jag
glömt göra något som verkade skoj!!
-
Dags att börja leva!!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort