vad vill jag ha?

den där stora frågan, som man egentligen aldrig hoppas kommer.
"vad vill du ha när du fyller år?"
- ja, vad vill jag ha egentligen.
*
1. Use your fantasi!

2. Gör något eget, LOVE unika grejer ;)

3. Marilyn Monroe tavla (big as hell)

4. Kanske riktat till dig, Älsklings johan!
skulle verkligen sitta fint med massage, tre-rätters, myskväll, bad. you name it! <3

5. Smycken från stylebytyra.se, ett nytt öronsmycke med kors tack ;)
Fräna smycken, love it!

6. Presentkort på en klädaffär, dags för sommar garderoben att uppgraderas!

7. Tänk Carro, tänk konstigt... eller rättare sagt tänk inte alls. Allt blir ju bra i slutändan!
Det känns som att jag redan har allt jag vill ha, Love my life!



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort